14 Οκτ 2007

Μαρτυρίες-Συνθήματα

- "Όποιος ανακατεύεται με τις τράπεζες τον τρώνε οι τόκοι"

-
"Αφού δουλεύεις για να ζεις, γιατί σκοτώνεσαι στη δουλειά;"

-
"Φωτιά στις κάλπες, όχι στα δάση"

-
"Αν ο θεός ήθελε να μη γράφουμε στους τοίχους θα έδινε τις 10 εντολές σε τετράδιο"

-
"Δεν φτάνουν τα προβλήματα του κόσμου, τώρα έχουμε και τα δικά μας"

-
"Το Life style είναι μαγικό. Από μηδενικό σε κάνει νούμερο.."

-
"Φονιάδες των ψαριών, πελεκάνοι"

- "Λευτεριά στη βόρεια Μύκονο"

-
"Φονιάδες των χοντρών, διαιτολόγοι"

-
"Τα πτυχία copies κτώνται"

-
"Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση"

-
"Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;"

-
"Αράζω, άρα ... ζω"

-
"Η μαμά μου λέει ότι αν δεν έχω πέσει στο κρεβάτι μέχρι τις 10:30, θα πρέπει να γυρίσω στο σπίτι"

-
"Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα"

-
"Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα"

-
"Διατηρείτε την Αθήνα καθαρή. Πετάτε τα σκουπίδια σας στο Πειραιά"

-
"Τα γκαζάκια δεν είναι μόνο για καφέδες"

-
"Μην σκοτώνετε τα κουνούπια. Άλλοι σας πίνουν το αίμα"

-
"Μην τα περιμένετε όλα από την Αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας"

-
"Ξένοι, μη μας αφήνετε μόνους με τους Έλληνες"

-
"Αν ο Πύρρος Δήμας δεν ήταν πρωταθλητής, θα ήταν Αλβανός"

-
"Κολόμβε, γαμώ την περιέργειά σου"

-
"Είμαστε ξύπνιοι μέσα στα όνειρα κάποιων άλλων"

-
"Η βία δεν είναι λύση, η Λία όμως είναι Βίσση"


Αμήν

1 σχόλιο:

fraggeri είπε...

Πολύ καλά... Στάνταρ θα υπάρχουν κάτω από κάποιο τραπεζάκι.

Ένας νέος πελάτης...