26 Ιουν 2010

Είμαι ακόμα ζωντανός...

Ξεκινώντας πριν από 25 χρόνια μέσα στην αθυρόστομη νιότη μου -ένας αιρετικός θεατρίνος- πηγαίνοντας ενάντια στο ρεύμα...Έχοντας ως σύνθημα αυτό που είχα γράψει στα τετράδια ελεύθερης έκφρασης

Δύσκολος τούτος ο δρόμος...
Γλιστερός τούτος ο ανήφορος...
Γλυκό το χαμόγελο της νίκης...

Αχ!!! βρε Σώτη....
Πήρα το θράσος ή το θάρρος να σου γράψω ότι με έπιασε δύσπνοια στον ανήφορο...
Πήγα ενάντια στο ποτάμι... βλέπω την πηγή και θέλω να φτάσω... να πιω δροσερό νερό...

Στην εποχή του...

ΕΜΠΟΡΕ ΚΑΤΑΠΛΕΥΣΟΥΝ,
ΕΞΕΛΟΥ, ΠΑΝΤΑ ΠΕΠΡΑΤΑΙ...
(έμπορε έλα, εύγα, εδώ όλα πουλιούνται)

εγώ επιμένω...

όταν εσύ ερχόσουν εδώ δασκάλα στη σχολή του "Σταυράκου" μαζί με το γνωστό "Μίμη" (και... αυτός έκανε την πορεία του) πίνοντας τα χαμόμηλά σου με τη ζαχαρίνη σου προβληματισμένη... ψάχνοντας το κάτι άλλο... πιάνοντας ατελείωτες συζητήσεις  - το βρήκες (ειλικρινά χαίρομαι... και παρακολουθώ την πορεία σου)

Εδώ είναι η δύσπνοια...

Ζήτησα να μπω στον οδηγό στην "Athens Voice" και έλεος!!! Μου ζητήσανε ένα ποσό για μένα υπέρογκο... (φυσικά και 1 Ευρώ να μου ζητούσανε δεν θα το έδινα)

Εμποράκος... δεν είμαι...
Αν νομίζεις πως αξίζω ανάσα να πάρω -φρόντισέ το-
Διαφορετικά...

Έτσι είναι εάν έτσι νομίζετε...

Τεϊοποτείον
"Στροφές"
Χάμιλτον 7
Πλ. Βικτωρίας
Τηλ. 8833625

Ευχαριστώ


(Στάλθηκε στην Σώτη Τριανταφύλλου πριν από δυο χρόνια... στην "Athens Voice". Δεν με βάλανε στον οδηγό πόλης που έχουνε... Τσακώθηκα βέβαια με την Διεύθυνση... και πίστεψα στην ευαισθησία της Σώτης. Σκατά!!!)



"Αμήν"
Ν. Χ. Κράββαρης
"Στροφές"

Δεν υπάρχουν σχόλια: