20 Ιαν 2011

28η Οκτωβρίου...

28η Οκτωβρίου...

Γονιός και 'γώ, περιμένω να δώ την παρέλαση των παιδιών μας...

Πώ!!! Πώ!!! κόσμος
Και τι κόσμος;
Α!!! καλέ ο Λιάνης...
μόνος απέναντι στο λουλουδά να ξεχωρίζει, ακολουθώντας το τρίπτυχο εξουσία - χρήμα - υστεροφημία...
Να και ο Πρετεντέρης στο περίπτερο με το σκύλο του...
Και άλλος!!! και άλλος!!!...
Κυρίες δίπλα μου που χειροκροτούν και κράζουν... περνώντας το κολέγιο.
<<Καλέ!!! Χειροκροτήστε!!! Περνούν οι αυριανοί "κυβερνήτες" της Ελλάδος...
Κοινωνία μεθυσμένων... το μάτι μου πέφτει σε έναν πενηντάρη "τύπο" που πραγματικά ξεχωρίζει με το σκουλαρικάκι του, το "ατημέλιτο" ντύσιμό του, τούτος μου πάει, κάτι έχει να δώσει...
Τελειώσαμε...
Προεκλογικός αγώνας, μας δίνουν κάποιο φυλλάδιο με τη "Συμμαχία Πολιτών" του Παντελή Ξυριδάκη.
Ανοίγοντας το φυλλάδιο ο "τύπος" είναι υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος, δεν ξέρω το όνομά του στην φωτογραφία τον είδα...
Περάσανε μέρες...
Χαζεύοντας μία φυλλάδα, βλέπω την φωτογραφία του "τύπου" σε μιά αυτοπαρουσίαση με τίτλο:
"Οι ανεμόμυλοι πληθαίνουν, οι Δον Κιχώτες λιγοστεύουν"
Δεν έπεσα έξω...
Απλός, χωρίς ένα βιογραφικό στοιχείο, ρομαντικός, ποιητικός αλλά και αιρετικός με κάλυψε απόλυτα...
Λέγεται Δημήτρης Χαλαζωνίτης

Σήμερα που γράφω τούτο το σημείωμα παίρνοντας τηλέφωνο στο εκλογικό κέντρο του Παντελή Ξυριδάκη ρωτώντας μία κυρία ο "τύπος" μου τι έκανε με πληροφόρησε ότι φγήκε πρώτος σε σταυρούς...

Συγχαρητήρια άγνωστε - φίλε μου!!!


"Αμήν"
Ν. Χ. Κράββαρης
"Στροφές"

Δεν υπάρχουν σχόλια: