11 Δεκ 2013

Γεια σου Ελλάδα!!! Με τα κουρδουμπούλια σου!!!


-->

- Το μάστορα θες; Εδώ είμαστε...

Δευτέρα πρωί ... σε ένα χωριό των Τρικάλων πήγα να δω μια μικρή βλάβη στο αυτοκίνητο... Στο πεζοδρόμιο καθόταν κάτω από μια σκαμνιά δύο «γέροντες» πίνοντας τσίπουρο.

- Γιος μου ... είναι ο μάστορας.... Πάει στα Τρίκαλα, σε λίγο θα είναι εδώ... κάτσε να πιεις ένα τσίπουρο...

- Από πού είσαι ρε ...παλικάρι;
- Από τα βουνά της Λαμίας... αλλά μένω στην Αθήνα...
- Εγώ έκανα στην Αθήνα πέντε χρόνια... μπήκε στην κουβέντα ο άλλος... είμαι συνταξιούχος του Δημοσίου… «Κρανιά» την έβγαλα .... Και άρχισε κομπάζοντας....
- Έγινα που λες στα 46 μου χρόνια κηπουρός στην Αθήνα στο Δήμο Αθηναίων επί 'Εβερτ.
- Βλάχο!! Μου λέγανε (επειδή είμαι Τρικαλινός) «όπως τα βρήκες όχι όπως ήξερες». Το βλέπεις αυτό το καφενείο, θα χτυπάς κάρτα το πρωί και μετά στο καφενείο... είναι και αύριο μέρα.
- Επειδή γνωρίζω πολύ κόσμο... μετά την πενταετία ήρθα θυρωρός στην Νομαρχία στα Τρίκαλα και από εκεί πήρα Σύνταξη, και να φανταστείς είμαι του Δημοτικού.
- «Κρανιά» σου λέω την έβγαλα!!!
- Και 'σύ;
- Εγώ τι; Καπετάνιε μου!!!
- Με τι ασχολείσαι;
- «ταμπής», είμαι...
- Τ' είναι αυτό;
- Καφεντζής ...μωρέ!!!

Συνεχίσαμε τα τσίπρα, είπαμε αρκετά....

Ο του «δημοσίου» μου είπε ότι ήταν «Κινηματογραφιστής» (sic)

(καλό ... ε!!!) γυρνούσε στα χωριά με το τρίκυκλο και έδειχνε ελληνικό κινηματογράφο στα καφενεία του τύπου φωνάζοντας με το «χωνί»; Δράση!!! Περιπέτεια!!! Έρωτας!!!

«Τα πάθη του Χριστού»!!!

Πέρασε η ώρα και μετά ήρθε η «καταξίωση»

- Εσύ μωρέ... φαίνεσαι ξύπνιος και μορφωμένος, πως και δεν τα κατάφερες να βολευτείς;
- Υπάρχουν δύο δρόμοι στη ζωή.... Ακολούθησα τον άλλον ...
- Ναι!!! Ναι!! Ξέρω!!! Και με «έλουσε» με τον νεολογισμό «Μαλάκας».

Μια λέξη που την διεκδικούμε επάξια παγκοσμίως μαζί με την κατοχυρωμένη «φέτα» μας...


Πάλι επιβεβαιώθηκα!!!!


Ευχαριστώ
NX Κράββαρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: